piątek, 3 lutego 2012

Kody na msp .

Heyoo xD
Dzisiaj chcę wam pokazać  jak działają kody na msp .
Kody na msp nie istnieją a za chwilkę wam to udowodnie .
Po 1. Gdyby istniały kody na polskim msp dawno było by wiele Ms. z 20 lvl.
Po 2. Kody rozpowszechnione były by po całym necie , a do tej pory nie widze żadnego na polskie msp.
Po 3. Są hacki ale na msp w innym języku ( na polskie nie ma ) , jeśli nie wierzysz sprawdź na youtube .
Po 4. Przekonałam się o tym na własnej skórze , ściągnełam kilka programów hackujących ale żaden z nich nie działa -,-
Po 5. Przeczytajcie opis moderatorki  ( zdj. było robione dziś o 8:01 ) :

                                                       (  Kliknij aby powiększyć )
Dziwisz się jak zobaczyłam moderatorke ? Skoro po wpisaniu  tej nazwy w przyjaciele nie widzimy
rezultatów ? To bardzo proste zamiast wpisywać moderator wpisz tam as9810 .
Jego dziewczyną jest moderatorka więc kliknij na nią i już . ^.^
Na dziś to tyle Bayy <33


6 komentarzy:

  1. Wiem, że nie ma hacków na polaku :D ale dzienx bo nie byłam pewna ;) A no i - FAJNY BLOG !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiem ale ja mam pare kadów i działają!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 1 kod ktury działa od 5 lvl i syryjnie używam ich co miesionc mam hociarz 8 lvl t odziała
    kto kce to podam mu link do kodów

    OdpowiedzUsuń